tel. +48 33 821 99 92

biuro@imracing.pl







Project176 - "The best of" - Sezon 1 / Odcinek 1

Zdob…dĹş nasz… koszulk™ na Facebook (MancinPL)



_________________________________________________________________________________

IM Racing na Rajdzie Barbórki Warszawskiej 2007

     2007-12-08

IM Racing na Rajdzie Barbórki Warszawskiej 2007

Dwie załogi obsługiwane przez IM Racing wystąpiły w Rajdzie Barbórki Warszawskiej: Kajetan Kajetanowicz z Maciejem Wisławskim w Evo IX, oraz Radosław Typa z Wojciechem Żukiem w Citroenie C2-R2. Po pierwszej części rajdu Kajto i Wiślak zajmowali 11 miejsce w klasyfikacji generalnej bawiąc kibiców widowiskową jazdą. Radek z Wojtkiem prowadzili wśród samochodów przednionapędowych - wyprzedzając nawet dwa Suzuki S1600. Obaj awansowali na Kryterium Asów. Kajto i Maciek postanowili pojechać dla kibiców - kręceniom bączków nie było końca. Radek z Wojtkiem - uzyskali 13 czas - 1 w klasie 2, wyprzedzając o ponad sekundę najszybszą załogę S1600.

Obie załogi serdecznie dziękowały za miniony sezon wszystkim kibicom oraz sponsorom.
DO ZOBACZENIA W PRZYSZŁYM ROKU

_________________________________________________________________________________

Andi i IM Racing na Barbórce Cieszyńskiej

     2007-11-24

Andi i IM Racing na Barbórce Cieszyńskiej

Andi Mancin wystartował w Rajdzie Barbórki Cieszyńskiej, samochodem Evo IX. którym wcześniej startował Kajetan Kajetanowicz.

Andi odniósł zwycięstwo na 3 oesach, jednak pech jaki dopadł go na drugim oesie - przebita opona, wykluczyła go z walki o zwycięstwo. Po drugim oesie załoga IM Racing - Andrea Mancin i Łukasz Wizner (okazjonalny start na miejscu pilota) spadła na ostatnie miejsce. Cały rajd ukończyła na 5 miejscu.

_________________________________________________________________________________

Zakończenie sezonu 2007

     2007-10-01

Zakończenie sezonu 2007

Ostatni rajd sezonu 2007 - Rajd Orlen - IM Racing zakończył z mieszanymi uczuciami - Kajetan wraz z Maćkiem z powodu uszkodzenia zawieszenia nie ukończyli rajdu, załogę Typa/Żuk również dotknął pech - awarii uległa jednostka napędowa C2-R2 - mimo tego ukończyli rajd na 3 miejscu w A6.

Mimo niezbyt udanego ostatniego Rajdu obie załogi ukończyły cały cykl na wysokich pozycjach. Kajetan Kajetanowicz wraz z Maćkiem Wisławskim zajeli 5 miejsce w klasyfikacji generalnej RSMP. Radek Typa z Wojtkiem Żukiem zdobyli wicemistrzostwo Polski w klasie A6 - OBU ZAŁOGĄ GRATULUJEMY WYNIKU.

Serdecznie dziękujemy wszystkim kibicom którzy dopingowali nasz zespół na trasach Mistrzostw Polski. Dziękujemy również zawodnikom za wspaniały sezon. Słowa podziękowania dla mechaników za wspaniałą postawę przez cały rok.

_________________________________________________________________________________

18 wrzesień 2007

     2007-09-18

18 wrzesień 2007

Przed zbliżającą się eliminacją ME w Autocrossie, Andi testował buggy. Podczas testów pracowano nad optymalnymi ustawieniami całego pojazdu. Testy wypadły pomyślnie - buggy jest już odpowiednio skonfigurowany pod styl jazdy Andiego. Już w najbliższy weekend przedostatnia eliminacja ME Autocross we Włoszech.

_________________________________________________________________________________

Colin McRae 1968-2007

     2007-09-16

Z ogromnym żalem przyjęliśmy wiadomość, że 15 września zginął w wypadku helikoptera legendarny kierowca Colin McRae. Jego styl jazdy - zawsze na 100%, a czasami nawet więcej - pozostanie niezapomniany - tak jak sam Colin.

_________________________________________________________________________________

Rajd Wisły 2007

     2007-09-15

Rajd Wisły 2007

Na Rajd Wisły IM Racing wypożyczył Evo VII Adamowi Zdeblowi. Auto sprawowało się bez zastrzeżeń do podkreślał sam kierowca, ostatecznie zajmując II miejsce w klasyfikacji Gość.

_________________________________________________________________________________

Sukces Kajetana i Radka

     2007-09-10

Czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej Rajdu Nikon zajęła załoga Kajetan Kajetanowicz i Maciej Wisławski.

Załoga Radek Typa i Wojciech Żuk kolejny raz wygrali klasę A6, a w klasyfikacji generalnej zajmując 11 miejsce, wyprzedzając m.in braci Bębenków. Kajetan wraz z Maciejem mają aktualnie 22 punkty w klasyfikacji generalnej tegorocznych RSMP - wciąż mają szanse na podium. Radek z Wojtkiem zajmują aktualnie drugie miejsce w klasyfikacji A6 RSMP.

Przed zbliżającym się rajdem Orlen - który będzie decydował o tytułach wicemistrzów Polski w klasyfikacji generalnej RSMP oraz tytule Mistrza Polski w A6 - serdecznie prosimy o doping dla naszych załóg.

_________________________________________________________________________________

IM Racing w Haźlachu

     2007-09-02

IM Racing w Haźlachu

Wójt Karol Folwarczny - który wielokrotnie pomagał naszemu zespołowi, zaprosił nas na dożynki wiejskie w Haźlachu, gdzie prezentowaliśmy Evo IX załogi Kajetanowicz/Wisławski. Serdecznie dziękujemy za zaproszenie.

_________________________________________________________________________________

Andi - pierwszy Polak w Autocrossie

     2007-09-01

Andi - pierwszy Polak w Autocrossie

Andi wystartował jako pierwszy Polak w autocrossie podczas zawodów ME w Prerovie. Start nie był planowany, jednak gdy tylko nadarzyła się okazja żeby zmierzyć się w tej popularnej dyscypliny z czołowymi zawodnikami Europy - natychmiast zapadła decyzja o starcie.

Jak na pierwszy start Andrea notował bardzo dobre wyniki, zajmując odpowiednio 3, 5 oraz 6 miejsce w dywizji 3A. W wyścigu decydującym o obsadzie finałowego biegu Andi zajmował 2 miejsce, niestety awaria wykluczyła Andiego z zawodów. Buggy którym Andi startował waży 490kg, napędza go silnik z Suzuki Hayabusy o mocy ok. 200 KM.

_________________________________________________________________________________

IM Racing na dożynkach w Ustroniu

     2007-08-26

IM Racing na dożynkach w Ustroniu

IM Racing wraz z Kajetanem Kajetanowiczem pokazali się na corocznych dożynkach Ustrońskich. W rodzinnej miejscowości Kajetana oraz Oli, IM Racing zaprezentował Evo IX gr. N. Dziękujemy wszystkim kibicom, którzy odwiedzili nasze stanowisko tego dnia.

_________________________________________________________________________________

Życiowy wynik Radka Typy, świetny finisz Kajetana

     2007-08-12

Życiowy wynik Radka Typy, świetny finisz Kajetana

16 Rajd Rzeszowski zakończył się sukcesem załóg IM Racing. Znakomitym wynikiem popisał się Radek Typa, pilotowany przez Wojtka Żuka.

Załoga Citroena C2-R2 zajęła pierwsze miejsce wśród samochodów przednionapędowych, wyprzedzając nawet samochód S1600 oraz samochody grupy N4, w klasyfikacji zajęli 11. miejsce - jest to najwyższe miejsce jakie osiągnął Citroen C2-R2 w historii RSMP.

Załoga Kajetan Kajetanowicz i Maciej Wisławski popisała się fantastycznym finiszem, awansując w ostatnim dniu rajdu z 8 na 4 pozycję, zdobywając 5 punktów do klasyfikacji Mistrzostw Polski. Do podium zabrakło niecałych 14 sekund.

_________________________________________________________________________________

Sukces Andiego w Finlandii

     2007-08-06

Sukces Andiego w Finlandii

Dojechanie do mety 57. Rajdu Finlandii dziewiątej w tym roku rundy Rajdowych Mistrzostw Świata bez korzystania z systemu SupeRally to z pewnością jeden z największych sukcesów w dotychczasowej karierze Andrzeja Mancina i Ryszarda Ciupki. Fiński klasyk był dla załogi z Bielska-Białej trzecim startem w światowym czempionacie. Do tej pory wzięli oni udział w ubiegłorocznym Rajdzie Szwedzkim oraz Rajdzie Monte Carlo, który odbył się w styczniu tego roku.

W obu przypadkach Andrzej i Ryszard, co prawda dotarli do mety zawodów, ale za każdym razem nie przejechali oni całego ich dystansu. Konieczne było bowiem korzystanie z SupeRally wprowadzonego przed trzema laty do mistrzostw świata systemu umożliwiającego zawodnikom kontynuowanie jazdy mimo nie ukończenia poszczególnych etapów.

W Finlandii było jednak zupełnie inaczej. Załoga IM RACING Team dojechała do mety w Jyvaskyla bez żadnych przygód, co zaowocowało 34 miejscem w klasyfikacji generalnej oraz 10 w grupie N. Po raz siódmy w karierze Rajd Finlandii wygrał Marcus Gronholm (Ford Focus RS WRC07), zaś w triumfatorem wśród w grupie N został 23-letni Szwed Patrik Flodin (Subaru Impreza).

Andi Mancin: W niedzielę mieliśmy do przejechania tylko trzy odcinki specjalne. Podobnie jak piątek i sobotę nie miałem żadnych problemów z samochodem, który przez cały czas trwania rajdu był bezawaryjny. Dwa pierwsze odcinki dzisiejszego etapu pojechałem bardzo spokojnie. Na ostatniej próbie było jednak trochę nerwowo. Najpierw złapaliśmy kapcia, a później popełniłem dwa błędy. Po prostu byłem zdekoncentrowany, ponieważ myślałem już o mecie. Szczęśliwie udało nam się ją osiągnąć. Jutro wspólnie z mechanikami wracamy do Polski.

Póki co, nie myślę o kolejnych startach. Moja firma IM RACING mocno się rozwija. Niebawem planujemy budowę dwóch kolejnych Mitsubishi Lacerów Evolution IX. Tak więc większość firmowego budżetu zostanie przeznaczona na ten cel.

_________________________________________________________________________________

Mancin w Rajdzie Lotos Baltic Cup

     2007-07-30

Mancin w Rajdzie Lotos Baltic Cup

Andi Mancin treningowo wziął udział w Rajdzie Lotos Baltic Cup za kierownicą Mitsubishi Lancera Evo VII. Udział w tym rajdzie miał być tylko rozgrzewką przed bardzo ciężkim i szybkim Rajdem Finlandii.

Załoga Kajetanowicz / Wisławski w Evo IX zajęła 7 miejsce w klasyfikacji generalnej a Typa / Żuk w C2 R2 uplasowali się na drugiej pozycji w klasie A6.

_________________________________________________________________________________

Jani Paasonen w IM Racing

     2007-07-19

Jani Paasonen w IM Racing

Jani Paasonen początkiem lipca odebrał nowo zbudowanego Lancera EVO IX. Nasza współpraca rozpoczęła się od Rajdu Barbórki Warszawskiej na, który zaprosiliśmy utytułowanego kierowcę z Finlandii, następnie były wspólne testy, szkoła rajdowej jazdy, a teraz zbudowaliśmy dla Niego samochód. Sądząc po wrażeniu jakie zrobił na nim samochód nasza współpraca będzie rozwijała się dalej.

Właśnie tym samochodem Andi Mancin wystartuje w Rajdzie Finlandii. Samochód ten został przygotowany i zbudowany w I.M. RACING od podstaw i przy wykorzystaniu produktów Lico, Krontec, Motec, Extremetech oraz Toora COMPETIZIONE, których to jesteśmy przedstawicielami w Polsce.

Planujemy zebrać budżet na start Jani Paasonena w jednej z eliminacji RSMP i są już pierwsze zainteresowane firmy sfinansowaniem takiego startu. Jak pokazuje życie udział kierowców z zagranicy mocno ożywia ten sport, oraz mobilizuje naszych kierowców do większego wysiłku co przekłada się na większą rywalizację na odcinakach specjalnych ku uciesze kibiców, a oto wszystkim chodzi.

_________________________________________________________________________________

Zostań pilotem Andrzeja Mancina !!!

     2007-07-18

Zostań pilotem Andrzeja Mancina !!!

IM RACING zaprasza do udziału w konkursie fotograficznym. Trzy najlepsze zdjęcia załogi Andrzej Mancin/Ryszard Ciupka z Rajdu Finlandii 2007 zostaną nagrodzone. Główną nagrodą będzie wspólny przejazd z Andrzejem Mancinem podczas testów.

_________________________________________________________________________________

Rajd Subaru 2007

     2007-07-16

Rajd Subaru 2007

Radek Typa z pilotem Wojtkiem Żukiem wygrali klasyfikacje A6 Rajdu Subaru z przewagą 1:14 minuty nad następną sklasyfikowaną załogą - Piotrem Maciejewski/Piotrem Kowalskim. Trzecia załoga A6 straciła już ponad 10 min. Na 14 miejscu w klasyfikacji N4 zawody ukończyła załoga Marcin Pasecki / Ryszard Ciupka. Załoga Kajetan Kajetanowicz / Maciej Wisławski zakończyła udział w rajdzie podczas prologu, nieszczęśliwie urywając koło.

_________________________________________________________________________________

Andi Mancin - Wyścig 25 godzin w Spa

     2007-07-10

Andi Mancin - Wyścig 25 godzin w Spa

Andi Mancin wziął udział w najdłuższym wyścigu świata - Volkswagen Fun Cup. 25 godzinny wyścig odbył się 7 i 8 lipca na belgijskim torze F1 Spa-Francorchamps. Andi startował w ekipie Happy Racer 1 - wraz z Agostino Alberghino, Luca Quaderno i Nicola Biancheta.

Rzymski team przywiózł do Belgii łącznie trzy pucharowe VW. Andrea wraz z przyjaciółmi zajął ostatecznie 11 miejsce w klasyfikacji generalnej na 170 sklasyfikowanych ekip, a tym samym zwyciężyli w Mistrzostwach Włoch.

"Z teamem Happy Racer współpracuję już od dłuższego czasu. Moja firma IM Racing przygotowała dla Włochów m.in. nadwozia Mitsubishi Lancera Evo IX oraz Subaru Impreza" - wyjaśnił Andi Mancin.

_________________________________________________________________________________

Koszulki KAJTO OGNIA!!!

     2007-06-21

Jeżeli chciałbyś mieć taką koszulkę wyślij maila na michal@imracing.pl lub zadzwoń na numer 507 415 841. Koszt jednej będzie wynosić ok. 37zł brutto. Trwa zbieranie zamówień.

_________________________________________________________________________________

IM Racing pojawiło się na MOTO SHOW SUSZEC 2007

     2007-06-16

IM Racing pojawiło się na MOTO SHOW SUSZEC 2007

Imprezę wieńczył pokaz Mitstubishi Lancer Evo IX załogi Kajetanowicz/Wisławski i krótka demonstracja możliwości samochodu.

Mamy nadzieję, że kibicom zebranym w Suszcu pokaz się podobał.. (...zobacz film z pokazu...)

_________________________________________________________________________________

IM Racing po 64 Rajdzie Polski

     2007-06-12

IM Racing po 64 Rajdzie Polski

Trzy załogi: Kajetan Kajetanowicz/Maciej Wisławski, Marcin Pasecki/Ryszard Ciupka oraz Radosław Typa/Wojciech Żuk uczestniczyły w 64 Rajdzie Polski autami przygotowanymi w IM Racing. Pierwszy dzień nie należał do najszczęśliwszych, natomiast w drugi dzień był zdecydowanie lepszy. Kajetan kilkukrotnie notował czasy w ścisłej czołówce, Radosław Typa ukończył rajd ze stratą 6,2 sek do słynnego Simona JEAN-JOSEPH. Na 20 miejscu ukończył rajd Marcin Pasecki.

_________________________________________________________________________________

Testy IM Racing przed Rajdem Polski

     2007-06-05

 Testy IM Racing przed Rajdem Polski

4 czerwca odbyły się testy przed 64 Rajdem Polski.

Trzy załogi: Kajetanowicz/Wisławski, Pasecki/Ciupka oraz Typa/Żuk - testowali samochody przed nadchodzącym rajdem - pierwszą szutrową eliminacją Mistrzostw Polski w tym roku.

_________________________________________________________________________________

IM Racing na Auto Moto Show 2007

     2007-05-20

IM Racing wystawił na targach Auto Moto Show w Katowicach samochód Mitsubishi Lancer Evo IX załogi Kajetan Kajetanowicz/Maciej Wisławski.

W ostatni dzień targów zawodnicy rozdawali autografy i fotografowali się z fanami.

_________________________________________________________________________________

Samochody IM Racing na podium

     2007-05-10

Rajd Elmot-Remy zakończył się dla IM Racing dużym sukcesem. Załoga Kajetanowicz/Wisławski zwyciężyła w rajdzie z przewagą 8,2 sek nad załogami Subaru.

Marcin Pasecki oraz Zbigniew Cieślar zajęli 13 miejsce w klasyfikacji generalnej, natomiast Radosław Typa wraz z pilotem Wojciechem Żukiem w Citroenie C2-R2 ukończyła zawody na trzecim miejscu w klasie A6. Zarówno dla Kajetana i Radka był to debiut za kierownicą nowych dla nich samochodów odpowiednio EVO IX oraz C2-R2. Samochody przygotowana w stajni IM Racing sprawdziły się znakomicie. Załogi podkreślały znakomite przygotowanie samochodów oraz profesjonalny serwis IM Racing. Duże brawa należą się naszym mechanikom - niewątpliwie współautorom sukcesu.

_________________________________________________________________________________

Testy przed Rajdem Elmot-Remy

     2007-04-23

Testy przed Rajdem Elmot-Remy

Firma IM Racing zorganizowała dla swoich klientów przed zbliżającym się Rajdem Elmot-Remy dwudniowe testy.

Pierwszy dzień kierowcy: Kajetan Kajetanowicz, Radosław Typa i Marcin Pasecki spędzili na torze w Kielcach zapoznając się z samochodami i nawierzchnią asfaltową.

Drugi dzień trenowali na zamkniętym odcinku testowym w okolicach Ustronia. Samochody i kierowcy spisali się doskonale, więc zostaje teraz tylko czekać na wyniki rajdu. Mamy nadzieję, że będą one jak najlepsze.

_________________________________________________________________________________

Dobre czasy, słaba skrzynia

     2007-04-15

Dobre czasy, słaba skrzynia

Andi Mancin i Ryszard Ciupka nie osiągnęli mety 38. Rajdu Matador Tatry. Awaria skrzyni biegów nie pozwoliła spełnić załodze IM Racing Team marzeń o sukcesie na Słowacji.

38. Rajd Matador Tatry, pierwsza, tegoroczna runda mistrzostw Słowacji był dla Andrzeja Mancina i Ryszarda Ciupki trzecim startem w Mitsubishi Lancerze Evo IX. Przed rajdem popularny Andi przyznał, że głównym celem jest dla niego osiągnięcie mety i zebranie jak najwięcej doświadczeń. 30-latek z Bielska-Białej nie nastawiał się na ostrą walkę z konkurencją, która w zawodach bardzo dopisała. Na starcie stanęło, bowiem aż trzynaście załóg z Polski, w tym osiem przywiozło do Puchova - bazy zawodów - samochody klasy N4.
Już po pierwszej pętli składającej się z czterech odcinków specjalnych okazało się, że Andrzej świetnie radzi sobie za kierownicą Mitsubishi Lancera Evo IX. Regularnie wygrywał on oesy z bardziej doświadczonymi zawodnikami, jak Stefan Karnabal, Maciej Oleksowicz, czy Marcin Bełtowski. Niestety marzenia o dobrym wyniku prysły na dziesiątej próbie, gdy w rajdówce awarii uległa skrzynia biegów. O dalszej jeździe nie było mowy. Do momentu defektu załoga IM Racing Team zajmowała 14 miejsce w klasyfikacji generalnej.

Andi Mancin: "Mimo, że nie udało mi się dojechać do mety, jestem bardzo zadowolony ze swojego startu. Czasy, jakie uzyskiwaliśmy napawają optymizmem. Jedyny błąd, jaki popełniłem miał miejsce na drugim odcinku specjalnym, gdzie złapałem kapcia. Powodem tego był źle sporządzony opis trasy. Podczas rekonesansu nie zauważyłem krawężnika, na który później najechałem. Największy sukces odniosłem na czwartej próbie, gdzie zanotowałem szósty czas wygrywając ze swoim dobrym kolegą Sebastianem Fryczem. Ogólnie, bezawaryjnie przejechałem dziesięć odcinków. Na ośmiu z nich pokonałem Marcina Bełtowskiego, na sześciu Stefana Karnabala, a na pięciu Maćka Oleksowicza. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się jeszcze z nimi wygrać."

_________________________________________________________________________________

Najlepszy kierowca z zagranicy

     2007-04-01

Najlepszy kierowca z zagranicy

Andi Mancin i Ryszard Ciupka powetowali sobie niepowodzenie z ubiegłego weekendu odnosząc sukces w Rajdzie San Marino, drugiej w tym sezonie rundzie Rajdowych Mistrzostw Włoch. Na trudnych technicznie, szutrowych odcinkach specjalnych załoga Mitsubishi Lancera Evo IX zajęła 19 miejsce. To najlepszy wyniki spośród wszystkich zagranicznych ekip, które wystartowały w imprezie. Do jej zwycięzców Piero Longhiego i Maurizio Imerito (Subaru Impreza) Andrzej i Ryszard stracili niespełna 10 minut.

Andi Mancin: "To z pewnością jeden z najtrudniejszych rajdów, w jakich do tej pory startowałem. Warunki na trasie były bardzo zdradliwe. Choć było pogodnie, to szutrowe oesy położone wysoko w górach były bardzo śliskie. To efekt ulewnych deszczów, które nawiedziły San Marino kilka dni przed rajdem. Najważniejszym sukcesem jest dla mnie dojechanie do mety bez żadnej awarii technicznej. Po Rajdzie Degli Abeti, gdzie wybuchł silnik w moim Lancerze, ekipa serwisowa wykonała kawał dobrej roboty. Przez kilka ostatnich dni chłopcy spali po trzy godziny naprawiając popsuty motor. Przy okazji dowiedzieliśmy się co było przyczyną jego awarii. Okazało się, że winę za wszystko ponosi bezpieczny zbiornik paliwa, w którego wnętrzu znajduje się guma. Owa guma roztopiła się i w połączeniu z paliwem dostała się do komory silnika.
Jeśli chodzi o Rajd San Marino, to na pierwszym etapie naszym głównym problemem była odległa pozycja startowa. Przed nami jechał Fabio Montanari, którego na każdym oesie doganialiśmy. Mieliśmy spory kłopot z wyprzedzeniem jego Subaru, przez co traciliśmy cenny czas. Co gorsza organizatorzy nie zgodzili się na zwiększenie odstępu między nami do 2 minut. Dlatego też pierwszy dzień ukończyliśmy dopiero na 29 miejscu.

Na drugim etapie było znacznie lepiej. Przed pierwszą pętlą popełniliśmy jednak błąd wybierając zbyt twarde opony Pirelli. Na ostatnie oesy założyliśmy już miękkie Micheiny i było super. We wtorek wracam do Polski, ale zaraz po Wielkanocy wybieram się na słowacki Rajd Matador. Nie planuje jednak startu na Elmocie, choć prawdopodobnie mój Mitsubishi Lancer Evo IX pojawi się w Świdnicy. Na razie nie chcę jednak zdradzać, kto usiądzie za jego kierownicą."

_________________________________________________________________________________

Nowe Evo IX w IM Racing

     2007-03-22

Nowe Evo IX w IM Racing

Po występie w styczniowym Rajdzie Monte Carlo, Andi Mancin wraz ze swoim pilotem Ryszardem Ciupką wezmą udział we włoskim Rally degli Abeti e dell'Abetone. Asfaltowa impreza odbędzie się w najbliższy weekend na odcinkach w rejonie Toskanii. Dla załogi IM Racing Team będzie to debiut za kierownicą N-grupowego Mitsubishi Lancera Evo IX, którego budowa zakończyła się kilka dni temu w Bielsku-Białej.

W celu jak najlepszego przygotowania się do startu we włoskiej imprezie, będącej pierwszą rundą cyklu International Rally Cup, Andrzej skorzystał z rad znanego fińskiego kierowcy Janiego Paasonena, który pomagał mu w odpowiednim ustawieniu zawieszenia rajdówki. Testy samochodu odbyły się wczoraj wieczorem w okolicach Bielska-Białej i Szczyrku. Andrzej i Jani przejechali Lancerem Evo IX około 80 km.

Andi Mancin: Przede wszystkim testowaliśmy zupełnie nowe dla mnie zawieszenie włoskiej firmy Extremetech. Jani pomagał mi w ustawieniu samochodu. Niestety nie udało nam się zrealizować całego planu. Wszystko przez śnieg, który wczoraj padał na Salmopolu, gdzie jeździliśmy rajdówką. To był mój pierwszy kontakt z Mitsubishi Lancerem Evo IX. Dosłownie kilka godzin wcześniej odwiedził nas Węgier Istvan Tarlos, który do samochodu wgrał elektronikę australijskiego Moteca. ¦miało mogę stwierdzić, że "dziewiątka" jest dużo mocniejsza od Lancera Evo VII, którym wcześniej jeździłem."

Andiego Mancina czeka bardzo pracowity okres. Wraz z Ryszardem Ciupką już jutro wyrusza on do Włoch. Pierwszy z ośmiu odcinków specjalnych Rally degli Abeti rozpocznie się w sobotnie popołudnie, 24 marca. Trasa zawodów jest bardzo kompaktowa i liczy zaledwie 317,51 km, z czego 126,57 km to próby sportowe.

W International Rally Cup mogą startować samochody WRC. Na liście zgłoszeń Rally degli Abeti znajdują się cztery World Rally Cary: dwa Fordy Focusy, Peugeot 206 oraz Toyota Corolla. W klasie N4, w której punktować będzie Andrzej i Ryszard, zgłoszonych jest trzynaście samochodów.

Po zakończeniu imprezy załoga IM Racing Team nie wraca do Polski. Andrzej i Ryszard wystartują bowiem 1 kwietnia w szutrowym Rajdzie San Marino - drugiej rundzie mistrzostw Włoch. W obu imprezach Polacy będą korzystać z wiedzy włoskich inżynierów z firmy Extremetech, którzy mają im pomóc w odpowiednim ustawieniu zawieszenia Mitsubishi Lancera Evo IX.

_________________________________________________________________________________

Zapraszamy na nową stronę IM Racing

     2007-03-16

Na nowej stronie znajdą Państwo nowe działy poświęcone budowie, serwisowaniu i wynajmu samochodów wyczynowych. Już niedługo otwarta zostanie dział Galeria, w którym można będzie oglądać zdjęcia z działalności firmy, rajdów. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego Sklepu Internetowego.

_________________________________________________________________________________

IM Racing przed 25 Rally degli Abeti e dell'Abetone

     2007-03-07

IM Racing kończy budowę w Bielsku Lancera Evo IX i za dwa tygodnie Andrzej Mancin i Ryszard Ciupka wybierają się do Pistoi na 25 Rally degli Abeti e dell'Abetone, pierwszą rundę International Rally Cup oraz rajd San Marino.

_________________________________________________________________________________


Archiwum:    Najnowsze  ,   2012  ,   2011  ,   2010  ,   2009  ,   2008  ,   2007
replica handbags replica watches uk